!!!

Jag blir så sur, så Himla sur! Ni får kalla mig rasist/nasist, va fan ni vill! Men här e vi snälla, vi låter fattiga, utsatta och hjälplösa människor komma in i vårat land och få lite trygghet och ett tak över huvudet. Men va fan får vi för det!? Inte ett jävla skit, kanske lite gott omdömme från övriga världen men that´s it!

Idag, när jag och Thomas var på HM, sitter det en sienare nerhukad på golvet bland underkläderna och bara lassar in saker under kjolen och precis vid ingången står hennes son och (vääldigt odiskret) spejar ut över affären för o kolla så att ingen misstänker något och lite då och då går han och berättar nått obegripligt till sin mamma, typ: De e lunt, ingen misstänker något!

Seriöst! Är det så man tackar oss elr?
Genom att bete sig som ett j*vla arsle! Nej, fan ska dom hålla på såhär kan dom gott stanna i sitt sönderbombade land!


Jag var dessutom med om en annan otrevlig historia i sommras där en sienare var inblandat (förvånad? troligt), här kan ni läsa om den komiska historian! Hahah!




Jag säger inte att alla beter sig såhär men jag vet att många gör det.

Kommentarer
Postat av: Emma

varför tipsade ni inte hm för? skulle jag lätt ha gjort :P <3

2009-11-20 @ 08:04:26
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: .

Generalisera är aldrig bra...

2009-11-22 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0