Voice `09

Igår var det Voice 09 i kungsan och det var ju inte så jävla lyckat om ni frågar mig. Det regnade och folk svettades. Och ursäkte men jag tror jag aldrig sett så mycke negrer och turkar på en o samma gång som jag gjorde då!! Euw! Inte för att jag är nån rasist elr liknande men man tål faktiskt inte hur mycket som helst, särskilt inte när dom tror att dom kan göra hur dom vill bara för att man står som packade sillar, till exempelt som att graba ens as 24/7.
Aja, jag fick se en liten glimt av alla stora rappare o allt var de va så jag var nöjd.


Lazee

Lazze

Men det klockrenaste under hela kvällen var iaf när vi skulle gå på toaletten på Mcdonalds (jag, anna och victor). Då kommer det två stycken sienare (domdär som har skitstora kjolar där dom kan gömma allt dom snattar på ICA), och det var jätte lång kö men dom var tydligen hur kissnödiga som helst så dom kutade förbi alla och in på toan! Alltså, dom trängde sig ganska grovt.
Victor typ lackade så när dom skulle gå ut sen så ställde han sig mitt i vägen så dom inte kunde komma förbi.

sienare: Ursäkta?
Victor: Men jag står här.
sienare: Men och? Flytta på dig!
Victor: Men ser du inte att jag står här!!
sienare: Jävla idiot! Flytta på dig!!
Victor: Men jag står här!!

Så tar tjokisen sasts mot väggen och trycker upp hela röven mot victor så att han ska flytta på sig. Hahha, vilken jävla syn det var alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0