Helg: check

Det blev en halvlyckad kväll igår. Hade ju personalfest med Blomsterlandet-ligan, ett riktigt skönt gäng! Så först blev det bowling där det gick sådär... fick iaf 3 stycken strikar (; Så jag är väl någorlunda nöjd. Sen åkte vi till havspiren där vi hade bokat hela övervåningen. Så där blev det en massa god mat!

Men sen drog jag, emma och några till till Trädgården men där var det smockat och 20årsgräns. Så jag och Emma bestämde oss för att gå hem till mig å röka vattenpipa och mysa :) Sagt och gjort! Rökte tills vi mådde illa och sen somnade vi till Fucking åmål :D


På med myskläder och ut på terassen med vattenpipan, lööv it


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så det ska va! (y) <3

2010-09-27 @ 00:13:04
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0