Fredagsmys

Hann inte riktigt med att uppdatera igår, så medans Anna och ANgelica fixar sig inför kvällen passar jag på å sno datan.

Igår hade jag körlektion kl halv åtta, kan säga att jag inte riktigt var på mitt piggaste humör, så det slutade med att jag fick typ 3 motorstopp..

Efter att jag haft två lektioner mötte jag upp Anna och Angelica, och vi tog med oss inköpslistan och drog upp till Willys för att inhandla massa godsaker! Slutade iaf med en riktigt myskväll men kräftor, vitt vin och en massa ost och kex!






Foton: Angelica Björk

Ikväll är det "firmafest" med blomsterlandet, först blir det bowling och efter det havspiren med en massa god mat! Sen tror jag att jag drar till Trädgården som har lagerrensning och möter upp lite sköna människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0