Design Open

Brr, förra årets vinterjacka kommer få bli årets höstjacka och det är en sak som är säker! :D För i år ska jag ha en riktig burrig jacka som man gärna kan krypa in i och gömma sig i medans man står och väntar på bussen! :D

I alla fall, idag har jag varit på KTH med klassen där det var DesignOpen 2010, en designtävling för studenter i Sverige. Kan väl vara ganska kul, ett fint förstapris finns det iaf på 25 000kr och det skulle ju sitta fint :) Bjöds iaf på "goodiebag" och käk, mycket uppskattat.

När jag ändå var i stockholm passade jag och Emma på å ta en tur förbi East Street där jag piercade mig för några veckor sen. Jag behövde ju byta stav eftersom staven jag hade tidigare var ganska lång och obekväm (eftersom det var en läkestav). Så jag bytte till en kortare stav, såå mycke skönare!
Nu känner jag inte ens att den sitter där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0