18:35

Idag känner jag att jag varit riktigt flitig faktiskt, hade ju feta håltimmen men då passade jag på att göra lite småärenden nere på stan, till exempel öppna ett sparkonto som jag länge varit i behov av. Jag har något sparkontolikande konto redan sen innan, men där är det ju ingen idé att jag sätter in några pengar för lika snabbt som dom kommer in tar jag ut dom, eller "lånar" som jag brukar tänka för att slippa dåligt samvete..

Iaf så kan man inte ta ut pengar från detta konto mer än 6 gånger om året, så det får duga känner jag.

 
Efter det drog jag till körskolan och pluggade, och nu har jag klarat alla 4 faser! (; Och sen var det prov som jag hoppas gick bra.



Snart ska jag sätta mig på bussen in till stockholm för att gå på bio. Mysigt värre i höstmörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0