stress stress

Jag hade seriöst ingen aning om att det var kanelbullens dag idag när jag vaknade i morse. Inte ens efter att ha sett "kanelbulle!!" all over facebook så fattade jag inte. Det var först när jag kom till Norrtelje Tidning för att vara med på ett UNG-möte som jag fattade det.. efter att ha sett ett antal stoa kanelbullar ligga och sukta efter min mun.




Om mindre än en vecka ska jag skriva körkorstprovet (eller hur fan man säger det) och dagen efter blir det uppkörning. Detta är något jag inte direkt gillar eftersom jag typ bara blir sämra och sämre på de där jäkla proven! Men jag ska pressa gärnet hela veckan tänkte jag! En nykter helg är dessutom något som jag inte tänker diskutera! Jag tänker hålla mig lugn och bara tänka körkort körkort körkort.

Dock har jag lika mycke skolarbeten som måste göras, men helt ärligt tänker jag låta körkortet gå före för en gång skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0