Körkort!

Idag tog man körkort då! :D Kan väl säga att jag var liiite nervös, men det mesta av nervositeten släppte så fort jag satte mig i bilen. Tycker jag fick en relativt lätt uppkörning, dock hade jag aldrig ens kört på den vägen som jag fick vända på :S ... men tydligen så gick det bra! :D




Nu på kvällen skulle man egentligen gått på salsalektion, men det var sista lektionen idag och jag och Ella kände verkligen inte för att möta dedär mäniskornas kåta blickar igen. Så vi slappade till en aning och struntade i den.
Nu tänker vi istället sattsa på magdans!
Innan vi valde att gå på salsa stod vi och vägde mellan just magdans och salsa, men vi ville i alla fall börja med salsa.

Nu tänkte vi iaf försöka hitta någon shyst magdans-kurs, så mycket skönare med en danskurs som är lite mer induviduell! :D


Kommentarer
Postat av: Joh...

Stort Grattis till körkortet! (=

2010-10-13 @ 13:11:25
URL: http://smastadsgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0