10-10-10

Idag är det en lite mindre helig dag, det är den 10 oktober 2010. Ska det betyda tur eller otur? Kollar man på hur det gick att övningsköra och hur det gått på proven jag skrivit hitills idag så är det nog en turdag :D

En annan häftig sak är att om min farfar skulle levt idag skulle han fyllt 100år idag (; Den ni!



Efter att jag suttit och skrivit ett antal prov igår natt fick jag sån jäkla lust att spendera pengar, även fast jag knappt har några pengar kvar och borde kanske hålla i de slantar som finns kvar med tanke på att det bara är början av månaden. Men något kunde väl få förgylla min vardag och dimpa ner i min brevlåda i veckan.
Så fick bli ett par välbehövliga låga jeans, mössa och myströja. Billigt å bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0