Helgen i helhet

Nu har det varit en låång helg! Var ledig idag så fick mig en extra ledighet, vilket jag verkligen förtjänade eftersom jag jobbade både lördag och söndag, men pengarna rullar in och det tackar man inte nej till. Nästa månad lär det klirra till ordentligt i plånboken eftersom jag både får lönen från Blomsterlandet och NT... lär bli användbart med tanke på att jag fyller år strax efter nästa löning (;

Om man ska sammanfatta helgen då:


Valborg som de flesta vet! Helt okej kväll men hade kunnat vara bättre. Började iaf med middag hemma hos Emma som fyllde år på självaste valborg. Sen blev det en och en annan drink och vid halv 10 tiden åkte jag ut med Jimmy till Sonö där det väntade dunkande partymusik och massa massa folk, men dock var det massa folk som jag Inte kände.. så det var inte så kul faktiskt :/
Däremot blev jag tillsammans med Jimmy under kvällen (A) vilket var VÄLDIGT trevligt! Så vi spenderade natten i hans gudföräldrars stuga på en trasig luftmadrass, men trots det var det otroligt mysigt.



(Bild tagen från Emmas blogg)






På lördagen blev det 4 timmars arbete på Blomsterlandet och sen gick jag och Jimmy och solade solarium, det var halva priset på det där solariumet som man står i, fast att stå upp i ett kockhett solarium i 15min var ingen höjdare.. men det var billigt så jag får trösta mig i det.
Efter det gick vi till Ica och köpte jordgubbar och chips och dipp! Till det kollade vi på filmen Open Water 2, riktigt bra men jobbig film! Sorlig om inte annat :(
Införskaffade mig dessutom ett rosa lakarn under dagen.


Påslakarnsett från Ellos, REA 99kr



På söndagen blev det ytterligare 5 timmars arbete på Blomsterlandet och efter det träffade jag Jimmy. Tror inte vi gjorde något speciellt, vi gick och la oss i hyffsad tid för att sedan orka upp på morgonen och få massa soltimmar ute på terassen!!


Idag gick jag upp vid 9 tiden och gick direkt ut och solade! Så låg jag där i drygt 4 timmar och pressade järnet! Så lite färg har man väl fått kan jag gissa (A)
Sen gick jag ner på stan och träffade Emma. Så vi gick i lite affärer och kollade bikinis och sånt tjejigt, fick medmig en ring och ett gäng armband. Sen gick vi hem till Emma och käkade tårta och snackade massa skit :D


Ring från Lindex, 19kr


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh fett romantiskt i stugan om man tänker efter!! :)

2010-05-04 @ 15:03:17
URL: http://jafc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0