Solen shiiner

Asså dehär vädret gör mig galen!! Jag vill bara plocka upp hela norrtälje och hela roslagen och bara krama ihjäl dem! Allting ser så fruktansvärt mysigt ut, man vill bara rulla runt i gräset och få gräsfläckar och maskrosfläckar över hela kläderna!.... så känns det typ nu.

Just nu är jag med Jimmy, han sitter och kollar på Jackass och jag försöker avsluta min rapport som jag tänkte skicka in idag, för om jag gör det så kan jag ta sovmorgon imorn (; Vilket betyder att jag börjar först kl halv 2... vilket betyder att om det är fint väder så kan jag sola ändå fram tills dess!!!
... men dock hörde jag på vädret att det skulle bli fint först mot eftermiddan.. tack lixom! Just då när jag är i skolan lixom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0