Långhelg i mitt hjärta

Idag har det varit en sån himla sköön dag! Det har verkligen känts som att alla varit så himla glada! Och imorsee när jag gick till skolan var det 31 grader ute på våran terass!! Det var visserligen i solen, men de är ju sjukt varmt ändå!!



Efter skolan gick jag och mötte upp Jimmy, Ella och Ebba som tänkte sola. Jag och Ebba hoppade solandet och gick å köpte godis istället (A) Sen bokade vi alla upp en grillkväll ikväll! Så snart ska jag cykla iväg till Ella och grilla majs och flintastek :D

Senare ikväll kanske vi drar över till Skoog, men vi är ytterst tveksamma på det, jag och Jimmy ska till stockholm imorn så vill inte riskera att vara bakis imorn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0