Bajs!

Uppdaterandet är uselt! Men det känns itne så värt att blogg när det ändå inte händer sådär jätte mycke...

I helgen har jag i princip bara jobbat och det känns som att jag inte har fått sova på 111år, vilket jag då försökte ta igen när jag kom hem från skolan.. gjorde dock saken bara värre

Idag är det EXAKT två veckor kvar tills jag fyller 18år och familjen börjar ropa efter en önskelista... men va fan ska man önska sig? :S Seriöst, det enda jag är i behov av nu är pengar... men kul att bara få pengar på sin 18årsdag... får väl klura ut något fiffigt då


Kommentarer
Postat av: MarioKart vännen mitt i natten :P

Någon annorlunda flarra från systemet :P

2010-05-25 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0