22.23

Fan nu är det bara 16 dagar kvar tills jag fyller år!... två veckor på måndag! Jävligt shyst alltså!

Kvällen hade egentligen tänkt spenderas tillsammans med Ella på en fest någonstans i norrtälje, men jag jobbar imorn så kände att ajg inte riktigt orkar... sattsar på att köra järnet imorn istället :D Jag passar iaf på att komma ikapp lite med vänskapen med sådana människor som råkat komma lite på kanten sen man skaffat pojkvän. BLir ju lätt så att man snöar in sig helt och hållet med just den personen.. och glömmer bort alla andra. Men så är det inte! Ni finns i mina tanker jämt!!!... nästan ;)

Idag fick man iaf hem två kuver med goda nyheter ;)... lön! Faktiskt första gången som jag får lön! :D Känns ganska vuxet (A) dock fick jag skatta en massa pengar så känns inte som de blev så mycke kvar, men lite iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0