19:06

Just nu sitter jag och planerar mina framtida studier. Upptäckte precis när jag satt och kollade igenom min kalender att det är endel viktiga saker som ska göras innan jag kan gå på sommarlov. Det mesta bör jag få VG elr MVG på för att kunna få de högre betygen senare, så nu krävs det alltså endel från mitt håll tiden framöver...



Men sånt är väl inte sådär jätte intressant, men något som är intressant är pengar, och idag var jag ner till banken för att sätta in lite pengar till mitt sparkonto. Jag och Jenny ska ju bila till Danmark i sommar och då behövs det en och en annan slant till både bensin, hotell och drinkar (;
Jag har dock märk att om jag har alla sparpengar i en spargris hemma så går jag bara och "lånar" pengar därifrån hela tiden, så för att undvika detta sätter jag in det på sparkontot!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0