Sportlov, ett annat ord för vila

Har inte blivit mycket till uppdatering nu på lovet, men what tha fuck, måste väl få ha sportlov jag me (; Har iaf inte blivit mycket sport för min del. Jenny hade FF hos sig halva lovet, så där spenderades lite tid med god dricka ;) och sköna vänner. Var verkligen jätte mysigt! Sen resten av veckan kan jag inte påstå har varit sådär överdrivet rusigt, har mest bara tagit det lugnt och det har verkligen varit Huur skönt som helst, har kunnat sitta i sängen i timmar och bara stirrat rakt ut i luften.. vad är det lixom?? Vem gör sånt? :S Men det är så stört jäkla avkopplande! En tyst lägenhet, en bekväm säng och ett huvud fullt med tankar.. man får faktiskt en hel del gjort, man ser saker lite klarare och man hinner verkligen tänka.

Nej slut med filosofin! Skickar med en av de skönaste låtarna på min spellista just nu!


Kings of Leon - Cold Desert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0