Spårat rolig kväll!

Gårdagen vart verkligen HelGalen! Började med att folk drog hem till Jimmy, jag och Jenny var två av dem. Det var ganska chill stämning, nästintill tråkigt och jag o Jenny var mest bara sugna på att dra hem och glo en rulle elr liknande. Tur det att vi Inte gjorde det!

Strax efter 1 började Martin och Robban spåra totalt och det slutar med att de båda däckar på vardera ställe och Jimmy plockar fram spritpennan! Ingen av dem kunde stå och spyor fick torkas upp medans jag och Jenny tog på oss ansvaret att få hem de båda till Robban. Efter x antal vägringar lyckades vi få in dem i en taxi och åkte vidare till Robban, när vi väl fått in båda i huset däckade de i sängen och jag och Jenny insåg att om vi skulle stanna kvar skulle vi få sova på golvet, vilket ingen av oss hade någon större lust att göra xD Så vi ringde återigen efter en taxi. Tror inte jag skrattat så mycket som jag gjorde igår på År och Dar!


Jag är ledsen martin (; Var bara tvungen .. (A)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha fy fan frida du och jag säger jag bara!!! xD Alltid vi två som får vara ansvarfulla flickor....eller? ;) <3

2010-03-14 @ 18:54:09
URL: http://lifeofjennu.blogg.se/
Postat av: Kungen

Vafan

2010-03-23 @ 13:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0