Många måsten

Fredag idag och ikväll ska det röjjas!! (; 

Igår sov Jenny här, så vi gick till Ica och köpte hem chips och mjukost (mums!), sen imorse trode jag att det kunde vara nödvändigt att gå på engelskan, så medans jag gick till skolan och kollade film i en timme (helt i onödan) stannade jenny kvar hos mig och pillade sig i naveln. Sen när jag kom hem gick vi ner på stan och försökte hitta något billigt headset till datan, jag har ju skaffat Skype nu, så då vill jag ju kunna delta i konversationerna där också... men jag hittade iaf inget headset, så jag får väl höra med farsan om han har någon som ligger och skräpar.

Sen hade jag ju tänkte att jag skulle köpa dendär jeansjackan (som jag bloggade om häromdan) men då fanns den självklart bara i stl. 40, 42 och 44. Jag lovar att jag inte kommer hitta den! Men jag MÅSTE ha den!!! 

Men iaf så beställde jag en jacka från H&M för en vecka sen, så idag låg den i brevlådan och väntade på mig... vet dock inte om jag är så nöjd.. men Anna kommer hit snart så då får hon hjälpa mig bestämma om jag ska behålla den elr inte


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad var det för fel på den? :s

2010-03-19 @ 16:37:29
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: sarah

hehe jamen eller hur :O har inte sätt den filmen , men vet ju vad som kommer hända :S

2010-03-19 @ 17:30:31
URL: http://sbogefors.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha njaaaa så kul kanske det inte hade varit

;) Jaa men dåså då tycker jag verkligen du ska ta den :) <3

2010-03-19 @ 22:03:31
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0