15:17

Seg uppdatering på senaste tiden, men de har inte direkt hänt någe roligheter, mest bajsaker som man gärna håller för sig själv..

Men en rolig grej är iaf att jag var och köpte dendär jackan i Arninge i måndags! :D Det var ju tydligen den enda butiken som hade kvar min storlek. Så då åkte jag o Jenny dit och köpte den sista i min storlek! Jag är bara för nöjd!

Dagen har jag spenderat med Jenny och vi har kilat runt lite i norrtäljebutikerna och käkat lunch på kinan, shitmysigt :)


Jag har föresten införskaffat mig Skype och fick låna ett headset av Parman :D Så nu blir det väl endel sittande där kan jag gissa... nu ska jag gå och köpa hårfärg och sen färga mitt färglösa hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0