14:48

Seriöst, de är inte klokt! Snart är det bara två veckor kvar tills påsklovet! Ska det gå såhär fort?...

Idag fyller en väldigt speciell person 18år! Ja juste, Anna Andersson (; Hade väl tänkt fixa med lite bilder och sånt men eftersom jag inte gjorde det till Jenny så tyckte jag att det skulle vara rättvisast att inte göra något till Anna heller (; ... eller så är jag bara lat?

Idag då, så har min katt Dumle varit och blivit rakad. Han har ju blivit innekatt nu när vi flyttat in i lägenhet så då behöver han inte längre sin päls, eftersom det både blir för varmt och sen hårar han som ett as! Han ser iaf precis lika rolig ut som förra året x)



Imorn blir det Ålandsbåten med gänget!! Tror de kommer bli himlans kul faktsikt, kanske lyckats skaffa två styckna fribiljetter också så då ingår bufé och grejer (; ...dock hatar jag "båtmat".. typ som i klass med skolmat, men men, mat är alltid mat... eller?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0