13 Mars -10

Igår vart det kalaskrök hos Robban och det var himlans trevligt, träffade personer jag inte träffat på vad som känns som en evighet och hade det allmänt trevligt (:



Ikväll får vi se vad som händer, melodifestivalen finalen är ju ikväll så det vore ju tråkigt att missa... år se vart jag tar vägen helt enkelt.

Å det är inte lite stört hur varmt det är ute nu! :D Imorse vaknade jag av att det var 180grader på mitt rum och solstrålarna verkligen pressade sig igenom mina persienner(?) (rullgardin: Ja tack!) Så fick jag sån himla lust att gå ut och sola, så jag satte på mig short och linne och gick ut och satte mig, helt stört varmt! Tror att termometern visade på 20grader i solen.

 


Kommentarer
Postat av: sarah

fyfan vad mysigt :)

2010-03-13 @ 21:45:03
URL: http://sbogefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0