Tung dag

Idag har jag jobbat i 6 timmar, men på¨vägen hem kändes det fan som ett år :O Om inte mer till och med! Tiden har gått så himla långsamt heela dagen, vilket säkert har berott på att det typ inte kom många kunder alls... iaf så jobbar jag 9(!!!) timmar imorn! Och om 6 timmar känns långt, hur långt känns inte då 9 timmar! Nej fy fan, jag vill sola och bada!

Efter jobbet cyklade jag och mamma ner till parken där det väntade ett friskis och svettispass (som om jag inte svettats tillräkligt på jobbet i typ 30grader... kul att jobba i ett växthus (; ) nej men satt då fick man sig lite träning.

Nyttokick som jag fått sitter jag och svullar melon ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:jag är 12 fyller 13 i oktober.<3

2010-06-30 @ 09:20:53
URL: http://agnessvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0