Tränings-sug

Nu när sommaren tagit fart ordentligt tänkte jag att det är lika bra att kanske börja träna också, visserligen har jag sagt det typ en miljon gånger förut men det är väl lika bra att passa på medans man är sugen, så får jag väl sluta sen då om jag tröttnar.

Jag köpte mig iaf ett par joggingskor så att man har något shyst att träna i, har inte varit sådär jätteskönt att behöva jogga i tygskor (vilket jag gjorde förra sommaren..). Men TEAMsportia hade rea så jag passade på att införskaffa ett par rosa.

Sen ska ju friskis och svettis ha gympapass i parken två gånger i veckan, så de är det väl lika bra att gå på antar jag..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah då ska jag sitta på en filt och kolla på ! ;D

2010-06-27 @ 19:46:18
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0