Presentuppdatering

Hallo folket!
Uppdateringen är seg som vanligt men jag antar att ni börjat vänja er :P

I förrgår fyllde jag år och det vart lite smått och gott av nära och kära. Tänkte jag kunde radda upp lite av´t.


Navelsmycke från Jimmy ♥



Shyst parykitt från Syrran, en hink fylld men x antal cider, asti och vodka (;



En superfin och riktigt tjejig buket från Tessan :)

Sen fick jag även en sterioliknande(bärbar musikspelare) av mina päron :) men den skulle dock bytas ut pga fel typ, och sen även en jätte fin ljuslykta av Jimmys familj.

Sen får vi inte glömma min första drink på Åtellet som Emma bjöd på (;


Kommentarer
Postat av: agnes.

gillar ditt nya navelsmycke :D



ha en bra dag!

2010-06-10 @ 13:43:30
URL: http://agnessvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0