Va hände med priserna?

Nu börjar det kännas såhär meninglöst att skriva igen... men jag gör det iaf, för just nu är jag väldigt uttråkad!

Igår hamnade jag hemma hos Thomas, vi båda hade jättetråkigt så då åkte vi upp till statiol och köpte chips och åkte hem till han och kollade film :) Det fick bli Ett päron till farsa, vilket är en filmserie som är väldigt uppskattat såhär kring jul och nyår (; Jäkligt roliga också!
Sen idag skulle Ella köpa nya briller så då fick jag ge lite smakråd och sen gick vi o shoppa lite annat smått. Jag köpte bland annat en foundation och jag måste bara säga de att det verkligen börjar märkas att det är lågkonjunktur! Jag tror att jag aldrig köpt mig en foundation för över 120kr, och helt plötsligt kostar varenda en 150-160kr!! Samma sak med underkläderna på H&M, en BH där har Aldrig(!!) kostat mer än 130kr, helt plötsligt börjar dom kosta 150, 160, 200kr!!

Nej nu får dom fan lägga ner, var är högkonjunkturen?!


Kommentarer
Postat av: cornelia

jag håller med, man får inte jätte mycket för pengarna nuförtiden. jätte synd.

men det vänder nog snart..

fin blogg:)

kärlek/kaya

2010-01-02 @ 22:05:11
URL: http://kayaroots.blogg.se/
Postat av: Jenny

Man bajsar snett på alla prishöjningar! Hatar att köpa smink, det suger! Love you gumman! <3

2010-01-03 @ 11:06:07
URL: http://lifeofjennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0