Trott elr ej

Snart börjar skolan och det känns både förjävligt och kul, förjävligt därför att skola betyder plugg och kul därför att man lär få träffa folk man inte träffat under lovet (;

Om jag ska berätta om gårdagen då.. då var det partey uppe på flygfältet och därifrån har jag inget annat än dåliga minnen av dåliga fester, men jag tog iaf chansen o gick dit eftersom jag redan innan visste endel roligt folk som skulle dit.
Men först gick vi hem till Felicia som fyllde år igår (Grattis!!) och fixade oss lite och käkade cheesecake. Och sen vid 10tiden gick vi upp till Tha Fest. Och det vart faktiskt en riktigt lyckad fest om ni frågar mig! :D Kul kul!


Ebba o föödelsedagsbarnet (;


Haha...


gangsters.?


(sad pose)


Kommentarer
Postat av: eliiisi

ahahaha skööna bilder ju!

2010-01-10 @ 01:21:16
URL: http://jafc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0