Söndagar = snart skola

Ush, nu är det bara några ynka timmar kvar tills skolan börjar och idag var det sista chansen att ta ut en skön sovmorgon. Ush jag pallar inte med skolan faktiskt, men det är väl bara att bita ihop antar jag.

Idag kom Emma hit, jag skulle hjälpa henne att färga håret och resultatet blev bra, inte som sist då man kunde ana ljusare fläckar (;
Jag har precis gett mig själv av ordentlig spabehandling här i mitt hem, hårinpackning och ansiktsmask (: Kanonskönt! Får se vad jag gör resten av kvällen.. antagligen blir det till o bestämma nått att ha på sig imorn och sen kolla på "i en annan del av Köping" som har premiär ikväll! hahah, Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0