Jag är en dålig människa (A)

Okej, jag erkänner, jag e sämst! Men jag har varken pallat elr haft tid...

Men om jag ska sammanfatta helgen lite snabbt då:
Fredagen spenderade jag tillsammans med Thomas, vi kollade på American Pie 2 och käkade fruktsallad. Sen igår morse så fick jag himlans brottom och lyckades: ducha, torka och volymastra håret och sminka mig på 1 timme!! Det kan inte vara något annat än ett rekort?
Så brottom fick jag iaf eftersom jag fick förfrågan av min syster att följa med henne till IKEA, egentligen skulle jag behövt städa rummet... men ikea är ju lite roligare, så vi åkte dit men jag var tvungen att tejpa fast min plånbok på ryggen för att kunna undvika att köpa en massa krimskrams.. men jag fick iaf med mig ett paraply




Rosa paraply från Ikea... 19kr


Sen när jag kom hem hann jag inge annat än packa väskan för innan jag och mamma skulle åka ut till rådmansö där hon släppte av mig hos Jenny. Där spenderade jag kvällen igår och vi "kollade" på filmen The red baron men den var så sugtråkig att det slutade med att vi bara satt och snackade. Haha, sen gick vi till datorn där vi satt och risade endel på dendär sidan där man camar med randompersoner, hahaha! Kan inte säga annat än att vi inte var seriösa en sekund!

Iaf, så åkte vi till stallet idag och frös fejsen av oss när vi red ut! Brr!



Nu ska jag nog gå o ducha bort all hästluckt och sen hoppa ner i badet, Rawr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0