Ny Mobil, meee like!

Jag vet inte om det är min turdag elr något likande (kommer väl få sota för att ha så tur idag någon annan dag..), men när min pappa kom hem idag så hade han med sig en mobil till mig :D Åh ni anar inte hur mycket denna kvinna (jag) behöver en ny mobil! Jag har haft min i typ.. 3-4år, jag köpte den begagnad, bakluckan och minneskorts-luckan har lyckats försvinna, den stänger av sig så fort den blir lite kall och x antal knappar funkar ej. Aa, ni förstår säkert.

Men jag är faktiskt inte bortskämd, jag ska betala större delen av den själv, plus att den inte var så dyr.




Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: härligt att göra ;D det är toppen med mig :)

gjort idag då? :D <3

2010-01-27 @ 18:32:44
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫

KUL! :D

2010-01-27 @ 21:37:18
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0