Fest hos Skoog

Gårdagen vart Riktigt lyckat! Fullt med glada och härliga människor!

Idag mår man väl som man förtjänar, men de hör till. Jag somnade inte förräns runt 5 i morse så är skapligt trött nu. Men snart kommer Anna hit, så får vi se vad vi hittar på. Jag skulle helst bara vilja köpa mig en påse chips och hyra nån skön rulle, men Ella försöker dra med oss till 71an... får se om jag orkar det.

Bilder togs det iaf flitigt igår och innan kvällen var slut så var minneskortet fullt, helt perfekt alltså!


(mer bilder på FaceBook)


Kommentarer
Postat av: melinda

fin blogg!

kolla gärna in min ;)

2010-01-23 @ 22:47:15
URL: http://melindapadronn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fick inte va med på nån :( Jävla minneskort!!!

2010-01-24 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0