Bara jag som inte kan sova elr?

Nu har jag legat och försökt sova i snart 2 timmar, men på rummet jag är i sitter det någon satans lampa som shiftar färg och jag har ingen aning om hur man stänger av den! Inte vet jag heller hur man stänger av tven... hur man satte på datorn listade jag iaf ut, good får me.

Mamma har iaf listat ut varför jag är förkyld och enligt henne så är det på grund av att min vidriga visdomstand håller på och växa ut, det gör alltså skitont(!).. jag har dock inget minne av att jag blev sjuk varje gång en ny tand ploppade upp i min mun när jag var lite, men det hade tydligen hon. Får bara hoppas på att det går över snart för denna tand är en stor anledning till att jag inte kan sova ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0