4 Januari ... -10

Ush Fy och Blä! Nu är jag sjukare än någonsin :O Jobbigt jobbigt, men ändå lite skönt o va det på lovet annars får jag bara sånt dåligt samvete när de e skola och man ligger hemma och grisar.

Igår var jag ju hemma hos Ella Pella, Ebba kom dit också! Så då gick vi upp till flygis och handlade en massa olika exotiska frukter och gjorde oss världens godaste fruktsallad :D Sen hyrde vi två filmer som var ..sådääär, inget jag ser igen direkt.

Sen imorse vart det snabba ryck hem eftersom jag skulle ut till stallet och pyssla om sötsaken Arcas (mammas häst) och nu ikväll har jag varit hemma hos min syster och färgat hennes hår och kollat på Skönheten och odjuret, vilket är en av mina absoluta favvoDisneyfilm! (Aaw!)

Imorn blir det stallet igen och sen ska jag och Tessan gå till badhuset och utföra lite spabehandlingar, elr rättare sagt: sola, bada bastu, "hårinpacka håret" och ansiktsmaskar på det! Mys Mys!

 

 


Kommentarer
Postat av: Josie

Shit vilken fin blogg du har!:)

2010-01-05 @ 19:45:42
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0