22:51

Japp, sen uppdatering idag igen. Men nu har jag typ haft fullt upp hela dan käns det som.

Efter skolan så gick jag och Ella ner på stan och kollade lite smått i butiker och tog en fika på landkrabban. Sen gick vi till badhuset där dom har fått in alldeles nya solarium! :D Rånice! Så då solade vi lite och bastade, kan typ inte finnas något skönare än de när man vet att det är så satans kallt ute!
Men sen direkt när jag kom hem var det bara å skriva klart ett engelska-arbete och sen har jag typ suttit och mailat till varenda liten affär i norrtälje, så ett fjuttigt litet jävla sommarjobb borde jag väl kunna få!
Elr e de för mycket begärt?


Imorn har jag världens skönaste sovmorgon som man absolut inte tackar nej till! Börjar kl kvart i 12 (; Så om jag ska hinna fixa mig osv ordentligt så måste jag senast gå upp... halv 10 (; Suck on That!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0