21 Januari 2010

Hallo Hallo!
Jag är verkligen supertrött och har växtvärk i benet :( .. elr det är väl kanske inte väsxvärk men det gör ont och känns som växtvärk... jobbigt iaf Buhuu!

Dagen har jag spenderat tillsammans med Ella... elr har iofs varit i skolan, men de e oviktiga saker ;D
Vi hade iaf tänkt gå runt i skolan och ragga "Stil på stan" till NT, men klanten Ella hade glömt minneskortet till kameran så vi fick strunta i det (; Istället gick vi hem till henne och tog en skön powernap och sen gick vi till badhuset och hade "hemma-spa" (hårinpackning, bastubad och solning)


*Roompa!*


Imorn har jag somsagt sovmorgon men den tänker jag inte ta ut :O Blir stallet och sen skolan.. något jag nog aldrig gjort innan :O Åkt till stallet innan skolan??

Sen imorn kväll blir det Helröjj hemma hos Skoog!! Taggad som fan!

Kommentarer
Postat av: Jag älskar din blogg!<3

Jag älskar din blogg!<3



Du kan ju titta in på min, hoppas du gillar den :D

2010-01-23 @ 13:21:06
URL: http://Jag älskar din blogg!<3
Postat av: Bella

Haha sean banan. Roompaaah

2010-01-23 @ 15:45:21
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0