11:39

Igår var vi några kompisar hemma hos Jesper ute på Rådmansö och det var himla trevligt. Satt och spela spel och snackade skit om i princip hela skolan, som det ska vara alltså.

Snart ska jag ut till stallet men jag har inte riktigt bestämt mig än om hur jag ska göra... min hals kronglar ganska mycket och därför har jag ingen lust att rida men ändå får jag så dåligt samvete om jag bara åker ut dit och mockar och sen åker hem... hmm, svåra val här i livet alltså.

Men sen ikväll ska jag ut till vätö på partajj och jag blev bjuden på bastubad hemma hos Ella innan festen, låter himla lockande men jag får se om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahmen gud jag känner mig lite så feminin på denna bilden !

2010-01-30 @ 13:30:55
URL: http://lindgrenjesper.blogg.se/
Postat av: catharina

åhh , vad härligt :D fin blogg :D

2010-01-30 @ 20:35:25
URL: http://catharinanejman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej, fin blogg !

allt bra med dig? (:

2010-01-31 @ 11:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0