Grattis Mamma!!

Vart en mycket mer fullspeckad dag än jag planerat, och den började med att pappa rusade in på mitt rum kl 8 imorse och sa att mamma fyller år (som om jag inte redan visste det lixom..) och vi skulle promt upp och sjunga för henne. Så jag stämde upp min vackra morgonstämma och sjöng för henne, åt en bulle eller två och gick och la mig igen. Vaknade sedan av ett sms från Ella som frågade om jag ville följa med in till täby centrum, och eftersom mitt konto är precis nytankat var det väl inte mycket att fundera på än o följa med! Så nu var alla pengar borta och frida får ännu en gång leva fattig i en månad...

Sen när jag kom hem var det bara att byta om och gå ner till På G och käka lite middag och sen vidare hem till syrran för fika som hon bakat. Aa, det var väl min dag.

Imorn åker jag med fullpackad väska hem till Jenny där det kommer bli allt vad tjejumgänge har att erbjuda!


Skärp från VeroMode och shorta från Gina


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt kosta skärpet från vera moda????

2010-03-03 @ 23:50:18
Postat av: Frida

100kr :)

2010-03-04 @ 11:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0