Tuffa val i tonåren..

Igår åkte jag ut till stallet och passade på o rida när jag fick möjligheten att rida men inte mocka (kan vara drömmen), känner verkligen att jag tappat alla snygga "ridmuskler" så funderar på o börja rida lite oftare... men jag tänker absolut inte lova något!
På vägen hem passade jag dessutom på att övningsköra och jag har äntligen lyckats lära mig att växla snyggt och smidigt utan att bilen ska hoppa fram (; *skitstolt*

Just nu sitter jag och funderar över om jag bara ska vara hemma och pilla lite i PS resten av kvällen elr om jag ska trotsa magonten och följa med mamma ut till stallet och rida. De är tuffa val man har här i livet alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0