Morgonvanor

Jag tror att jag totalt misstolkat mina egna morgonvanor, för jag verkar tro att det tar 2 timmar sammalagt att fixa till sig och käka frulle på morgonen. Men så är inte fallet, helt plötsligt tar det typ 10min att sminka sig och 5min att fixa håret och 20min att fixa och käka frukost. Alltså allt detta under 1timme... men de e bra, då har jag tid att sitta här och inte göra något alls.

Igår var jag så jäkla trött att jag gick o la mig kl 8(!?), jo ni läste rätt. Dock somnade jag inte föräns typ 9 eftersom det var massa kul på tven. Men räknar man ut allt så betyder detta att jag sov typ 12 timmar i natt! Så sjukt skönt!

Nu ska jag gå o käka lite lunch ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0