Hell yeah!

Veckorna bara flyger förbi och snart har vi till och med ett lov här!

Igår sov Jenny här och hon är precis i stundens nu påväg in till mig för o spendera ännu en kväll med mig (: Hon e för go ändå! Vi kollade på äkta tönt film igår och käkade donkenmat, helt underbart! Båda vi har ingen skola imorn så då passade det ju bra o spendera lite tid tillsammans.

Annars händer det väl inte sådär jätte mycket,
snart är det Alla hjärtans dag (A)



Snodde bilden från jennys FB
Från i sommras när vi var på grönan (+ att vi var bruna..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman!!! Du är bäst, jag är skylldig dig allt och mycket mer! Vill aldrig förlora dig ^^ Du lyser upp min dag! Kram Jenny

2010-02-11 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0