Helgen i ett inlägg

Helgen blev inte riktigt som planerat men den vart bra ändå, kan verkligen vara skönt med en lugn helg ibland.

I fredag var jag hemma hos min syster och kollade lite på tv och igår var jag med Emma och Lisa, vi spelade lite monopol och snackade om det mesta mellan himel och jord.



Idag borde jag egentligen plugga matte för imorn väntar ett matteprov men jag känner mig jäkligt sugen på o göra min egna lilla spabehandling här hemma, var himla duktig med det ett tag men nu har det inte blivit av på några veckor så kanske ska passa på idag då, när jag ändå inte har så mycket för mig? Kan ju iaf ta med mig matteboken in så känns det bra iaf (;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0