Bered er på ett bakslag!

Jag har seriöst inte shoppat sen mellandagsrean och det börjar verkligen klia allt mer och mer i mina fingrar... jag bara Måste ha något!!!
Så, vad är inte bättre än att dra med sig Ella och införskaffa sig någon sexigt på stan. För jo, denna månadspeng tänker jag bara köpa en massa skit för! Tänker varken tänka på spara eller snåla... okej kanske snåla, för jag är en snål person, men snålar man så har man ju råd med så mycket mer! Så istället för o köpa sig en märkeströja för 600kr, kan jag köpa 3st snygga tröjor från HM/gina/veromoda.. you name it!

Nej fan känner att jag är på riktigt spårhumör och vet inte alls vart allt kommer ifrån?!


Idag har jag iaf varit hundvakt, från typ 4-8.. hunden totaldäcka och var skittråkig! Så jag passade på att också däcka för någon minut eller två, men vaknade lika snabbt när jag upptäkt att hunden fisigt.. inte det trevligaste.

Läste precis på Elins blogg, och hon hade lagt upp en massa stört härliga sommarbilder! Det fick mig att hoppa in i min egna "sommarstek"-mapp på datan och drömma mig bort för en stund...








Kommentarer
Postat av: Emma

Faan där va man ju inte lite het alltså?! ;o <3

2010-02-24 @ 21:58:28
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: ellaas

åhhh va jag drömmer om sommmaaar

2010-02-26 @ 14:36:51
URL: http://jafc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0