21:48

Egentligen hade jag tänkt vara jätte engagerad i allt detta Alla-Hjärtans-Dag-grejs och göra något fint i photoshop, men så har jag gått och blivit dunderförkyld! Jag gissar på att Jenny smittat ner mig eftersom hon var sjuk typ 50% av de gångerna hon var här i veckan satt.. jag får väl skylla mig själv.

Jag har iaf haft en kanonbra alla hjärtans dag och vill tack för middagen på Kinan, rosen och middagen på Lanternan. Så bortskämd har alltså jag blivit nu i helgen! Tack tack för det! ♥

Trots all snor, hosta och sjuktårar som kommer ut min kropp just för tillfället tänkte jag palla mig till skolan imorn iaf.. jag bor dock inte så långt från skolan (skryt), så mår jag allt för dåligt får jag väl palla mig hem..




Nej nu ska jag gå o lägga mig med en kopp te och lite OS på teven.. jo jag tänker faktiskt kolla lite på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0