14:10

Då kanske det var på tiden att uppdatera bloggen igen ju.. sånt ska ju göras ibland ockå :)

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, men som tur är hade jag kompisar i vigelsjö som höll mig sällskap. Så jag åkte dit och hade lite trevligt fram tills 4 då det vart på tiden att knata hem, vilket inte gick så bra då man vart tvungen att ta omväg för omväg eftersom plogbilarna var i full fart och plogade upp stora snövallar överallt, men jag kom hem oskadd!

Idag hade jag först tänkt åka ut till Jenny men så kom jag på att min mamma fyller år imorn så lär sov hemma, men imorn flyttar jag in hos Jenny och bor där resten utav veckan! Lär bli så stans himla mysigt tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0