00:00

Igår var det fest på Lommargården och även fast det kanske inte var fullsmockat med folk så tycker jag att det var jäkligt skojj! Kan ha berott på att jag var så jäkla taggad och satt och hoppa upp och ner hela dan igår iprincip.

Bilder togs det, men det var drygt 10st så får se om det känns värt att lägga upp på FaceBook, elr här. Just nu orkar jag iaf inte...

Idag har jag iaf mått skit, men det e sånt man får räkna med. Jag och Jenny slapp iaf gå hem inatt eftersom min snälla mamma betalade taxi åt oss, sjukt snällt! Så då passade vi på att ta vägen förbi statiol och köpa lite chips som vi tryckte i oss medans Linas Kvällsbok rullade på teven, en äkta Jenny och Frida film!


Äkta JennyochFrida-förbereder-sig-inför-fest-stile
Langa upp alla tänkbara kläder på sängen och kör panikmodeshow.


Imorn ser det ut som det är en massa mys inplanerat i mitt schema och det gillar vi! Dock har jag två uppsattser som måste vara klara innan nästa veckas slut så jag borde egentligen jobbat lite på de.. men skolan kan inte alltid gå före, så det skjuter vi upp till obestämt datum!


Kommentarer
Postat av: ellis

haha panikmodeshow !

2010-02-22 @ 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0