Uppdatering

Ledsen för den extremt dåliga uppdateringen. Har nog aldrig varit så omotiverad någonsin som jag varit nu under lovet. Kan inte ritkigt minnas allt jag gjort.. men i onsdags jobbade jag och sen på kvällen blev det skräckis tillsammans med Jenny och Emma och i torsdags blev det en jäkligt stressig dag. Började med att jag och Jenny bokade ålandsbåt typ 3-4 på natten och sedan försov oss på torsdagen, så jag lyckades ducha, tvätta håret, torka håret, fixa håret, sminka mig och klä mig på en timme! Det är fan duktigt!

Sen när vi kom hem från åland gick jag och Jenny och käkade kinamat, sen när vi väl kommit hem fick vi 5 min på oss att "piffa" till oss lite innan vi åkte vidare till rimbo där de var lite chillkrök, riktigt rolig kväll faktiskt! :D

Nu är jag iaf sjuk.. inte alls kul! Halsen kittlar och varenda muskel i kroppen gör ont som fan! Och feber ligger runt 38-39... inte coolt alls faktiskt. Så nu ska jag nog gå och lägga mig och kolla på Avatar. Har precis kollat klart på independence day så då passar det väl bra att fortsätta dagen med ytterliggare en superlång film!


Kommentarer
Postat av: Prisy

Nice picture =)

2010-04-12 @ 18:08:17
URL: http://prisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0