Onsdag 21:40

Kom precis hem från en lång tur i bilen! Har varit ut till rådmansö en sväng och övningskört, sen tog vi lite omvägar på vägen hem. Känns faktiskt riktigt bra :D Kul är det iaf, som fan!

Imorrn ska vi simma på gympan! Vet inte hur bekväm jag känner mig inför det, när man får i en klass med typ 25 killar och 7 tjejer... aa, ni förstår. Men det går säkert bra! Efter det ska jag upp till nordrona och kolla upp lite saker, kanske får mig ett och ett annat stygn innan jag kommer hem, läskigt värre, vad som händer där får ni eventuellt veta imorrn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå?? Vad har hänt?? :O:O

2010-04-29 @ 11:58:26
URL: http://jafc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0