Långhelg

Ledsen för att det inte blivit så mycke uppdaterande på senaste tiden. Har ju varit en lång påskhelg med mycket varierade händelser.

I fredags blev det fest på offenciven, det var kul att träffa folk osv men musiken s-ö-g! Gick absolut inte att dansa till det... lite tråkigt eftersom folk verkade jäkligt danssugna :/ Sen i lördags kom mormor hit och käkade påskmiddag och lite senare gick jag och Ella och hyrde film och gick hem till henne. Så hjälpte jag henne att sy in en klänning, vart råsnyggt! :D

Sen igår följde jag med Jimmy ut till Bergshamra och krökade lite där (:
Så jag tycker det har varit en riktigt lyckad helg!

Dessutom kirrade jag in lite pengar på lördagen genom att jobba på Blomsterlandet, är faktsit riktigt kul! Jag håller tummarna för att jag får jobba mer nu under lovet (:


..och detta hittade jag bland godiset i ett påskägg jag fick av mamma och pappa.


Kommentarer
Postat av: Jocke

sv: ok, man måste verkligen vara på rätt humör för denna sorts musik=)

2010-04-05 @ 22:16:53
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Jocke

sv: exakt :D

2010-04-07 @ 01:41:41
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0