Dålig stil, I know..

Okej... det har gått flera veckor nu.. men what tha fuck(!) ibland får man lov att få semester från bloggen. Hoppas bara inte att allt för många läsare har försvunnit helt :O Isånna fall: Kom tillbaka!

Har väl hänt endel saker i mitt liv under de senaste veckorna... både dåliga och bra, känns som mest dåliga. Men de bra sakerna väger upp ganska bra faktiskt. Men dethär är ingen emo-blogg satt jag tänker inte trycka ner er med mina klago-ord... det får ni klara er utan :D

Kommer väl ett lite mer normalt inlägg senare idag, just nu delar jag med mig av två extremt supersköna låtar!


B.O.B feat. Bruno Mars - Nothing on You


Two Door Cinema Club - Something Good Can Work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0