Scones

Msn funkar fortfarande inte men jag har bestämt mig för att ändå inte sura (: Pappa köpte en ny raouter idag men de gjorde inte saken bättre, sen spenderade Thomas den största delen av eftermiddan med att hjärpa mig (Tack) men det löste sig ändå inte.. men jag har börjat vänja mig vid msn.se:s webbmessenger som är helt okej faktiskt.

Sen när Thomas var här så passade vi på att baka scones :D Så då käkade vi de och drack te! Supermysigt.



På tala om inget så: Fan va kallt det har börjat bli utomhus! Det är helt stört, det verkligen biter i kinderna när man går till skolan på mornarna, brr, ingentinge jag gillar så jag hellre har kjol än jeans. Men det tar iofs typ bara 10min att gå till skolan, så dom minutrarna kan jag ju faktiskt stå ut med att frysa lite.

Jag har iaf hittat en jättefin vinterjacka på bubbelroom som jag funderar på att köpa! Men köper den nog bara så att jag kan prova den och sedan bestämma mig om jag vill ha den elr inte, eftersom man vill ju gärna att den sitter fint :)

Somsagt så ska jag skicka hem den på prov för o se hur den ser ut på. Så får vi se sen hur det blir ;D

Denna fast marinblå.


Juste, påtala om de så har jag en Svea-jacka som är till salu, så om nån är intresserad kan ni ju bara skriva de elr nått (x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0