Weekend

Igår blev det ingen uppdatering alls, fy skäms frida! Men om jag ska ta och berätta om hela helgen på en gång så blir det nog bra.

I fredags mådde jag piss, kände mig jätte förkyld och bestämde därför att jag skulle vara hemma hela fredan så att jag iaf skulle kunna bli frisk tills lördagen så att jag skulle kunna göra något då iaf. Så så blev det, jag låg hemma hela fredan och kurerade mig med c-vitaminer och sånt. Så vaknar jag upp på lördagen och känner mig jätte bra. Och efter att ha suttit hela lördagseftermiddan och letat fest så bestämde jag och Ella att vi skulle dra på fjortisfest i solbacka! :D

Sagt och gjort, och ush vilken tråkig fest det var, först kommer vi inte änns in för att de va "för mycke folk" och sen när man kommer in så är det inte änns några där typ. Bara en massa 94or och 93or, satt efter en kvart i de huset bestämde vi oss för att dra till kvisthamra på en fest som var där. Å jag vet, solbacka och kvisthamra ligger i varsin ände utav norrtälje men vi fick skjuss satt vi slapp gå hela den biten. Och där var det iaf liite roligare, folket var iaf i våran ålder.




Jag bjuder faktiskt på den bilden...

Idag får vi se vad jag hittar på, ska kanske åka och plocka svamp med Thomas lite senare. Sen kanske jag kör en spa-söndag med ansiktsmask och hårinpackning :D Låter jävligt lockande!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA vadå bjuder ':P <3

2009-09-13 @ 14:21:47
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0